زیپ

آموزش و طراحی وب سایت - بهینه سازی وب سایت -SEO -مشاوره بهینه سازی سایت رایگان-آشنایی با ابزارها و اخبار داغ دنیای فناوری

زیپ

آموزش و طراحی وب سایت - بهینه سازی وب سایت -SEO -مشاوره بهینه سازی سایت رایگان-آشنایی با ابزارها و اخبار داغ دنیای فناوری

دریافت ایمیل های یاهو و هات میل در جی میل

داشتن چند اکانت در سایت های مختلف باعث میشه که برای چک کردن هر کدام از آنها مجبور به صرف مدتی زمان باشید. پس اگر امکان آن باشه تا به جای اینکه فرضا به اکانت خودتان در هات میل یا یاهو بروید تا ایمیل های خودتون را بخونید همه ایمیل های شما بصورت مستقیم به ایمیل اصلی شما که فرضا جی میل هست بیاد مسلما میتونید وقت اضافی خودتون را به کارهای دیگری اختصاص بدهید.

در این آموزش ما فقط به سرویس های اصلی و مطرح ایمیل جهان یعنی AOL ، Yahoo ، Hotmail و Windows Live می پردازیم. برای اینکه بتوانید ایمیل های رسیده به صندوق الکترونیکی خودتان را بوسیله Thunderbird یا سایر برنامه های مدیریت ایمیل بخوانید و یا حتی آنها را در جی میل خودتان دریافت کنید باید هر دو ایمیل مبدا و مقصد (در اینجا جی میل) از امکانات POP3 پشتیبانی کنند. اما ایمیل های رایگان یاهو ( همان هایی که همه ما داریم ! ) این امکان را ندارند. پس چاره چیست ؟
ولی نگران نباشید، شما می توانید از امکانات سایت IzyMail استفاده کنید. این سایت با اکثر سرویس های مطرح ایمیل سازگار است و عضویت در آن هم رایگان می باشد.
پس در صورتی که آماده هستید قدم به قدم با ما بیایید :
1- ابتدا به این آدرس رفته و در سایت IzyMail ثبت نام کنید .
2- در صفحه باز شده و در قسمت eMail address آدرس ایمیل خودتان که قصد دارید ایمیل های آن را در جی میلتان بخوانید بنویسید.
3- در قسمت Password هم رمز عبور ایمیلی که در بالا نوشتید را بنویسید. این کار برای اطمینان از اینکه خود شما صاحب این آدرس ایمیل هستید می باشد.
4- در قسمت Validation code هم کد امنیتی که در روبروی آن می بینید وارد کنید.(این کار هم برای جلوگیری از ثبت نام توسط روبات ها است )
5-  بر روی دکمه Next کلیک کنید. نصف بیشتر کار تمام است .
6- در صفحه ای که پس از آن باز می شود اطلاعات مربوط به ایمیل خودتان را می بینید. توصیه می کنم این صفحه را در جای مطمئنی ذخیره کنید . در همین صفحه می توانید تنظیمات مربوطه را برای انتقال ایمیل هایتان انجام بدهید.
7- حالا در میل باکس Gmail خودتان به قسمت Setting بروید و در تب Accounts به دنبال لینک “Add another mail account” بگردید (عکس را ببینید) پس از اینکه بر روی آن کلیک کردید ، در پنجره باز شده اطلاعات خواسته شده را وارد کنید.
8- شاید مهمترین نکته اینجاست. بعد از اینکه روی دکمه Next در مرحله 7 کلیک کردید. در صفحه جدید از شما اطلاعات مربوط به اکانت POP3 شما خواسته می شود. این اطلاعات همان هایی هستند که در مرحله 6 به شما گفتم که مهم هستند.در هر صورت username همان آدرس ایمیل مبدا شما (مثلا : yourname@hotmail.com) و Password رمز عبور همان ایمیل است. در قسمت POP Server آدرس in.izymail.com و در قسمت Port هم مقدار 110 را وارد کنید (عکس را ببینید) و بر روی دکمه Add Account کلیک کنید. کار تمام است

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد