زیپ

آموزش و طراحی وب سایت - بهینه سازی وب سایت -SEO -مشاوره بهینه سازی سایت رایگان-آشنایی با ابزارها و اخبار داغ دنیای فناوری

زیپ

آموزش و طراحی وب سایت - بهینه سازی وب سایت -SEO -مشاوره بهینه سازی سایت رایگان-آشنایی با ابزارها و اخبار داغ دنیای فناوری

مشکل Case-Sensitive در سرور Linux !

به هر کی گفتیم لینوکس آقا آسمون و ریسمون بافت واسمون !
الان من به یک مشکل برخوردم و اونم اینه میخوام توی سرور لینوکس ترجیحا بوسلیه فایل .htaccess این مورد فیرفعال کنم , با دستور Mod Rewrite جواب نداده و راه حل پیشنهادی CheckCaseOnly هست ولی این روی سرور با Error 500 روبرو میشه !

راه حل دوم هم استفاده از .htacess برای کنترل Error ها هست و کنترل اونها بوسیله PHP ولی این روش به خاطر باری که روی سرور با آدرس های مختلف میوفته یک کمی غیر معقولانه است چون تموم Request ها میره به فایل مثلا x.php و اونجا هدایت اش میکنه !

البته بعضی بچه ها مثل فرید و افشین و مسعود و یاشار و سام و مهران و جولیوس راه هایی را پیشنهاد کردند ولی هنوز نتیجه نداده !

الان بیش از یک هفته است که درگیر این موضوع هستم !
تخصص ام هم لینوکس و Apache Web Server نیست !
نگین هم نمیشه چون میشه ولی من هنوز نتونستم راهی پیدا کنم !
کسی هست مرا یاری دهد ؟
خودم هم پیدا کردم می نویسم !

پی نوشت: هر چی میخونین عمقی بخونین !