زیپ

آموزش و طراحی وب سایت - بهینه سازی وب سایت -SEO -مشاوره بهینه سازی سایت رایگان-آشنایی با ابزارها و اخبار داغ دنیای فناوری

زیپ

آموزش و طراحی وب سایت - بهینه سازی وب سایت -SEO -مشاوره بهینه سازی سایت رایگان-آشنایی با ابزارها و اخبار داغ دنیای فناوری

Hotmail ده‌ برابر سریع‌تر می‌شود

وبلاگ رسمی مرکز ویندوز در شرکت مایکروسافت اعلام کرد که سرویس پست الکترونیکی Hotmail هم‌ اکنون بسیار سریع‌تر از قبل عمل می‌کند. گروه پشتیبانی این سرویس اینترنتی موفق شده‌اند با انتشار محتوای اینترنتی روی خود صفحات و تغییر سیستم قبلی که زمان زیادی صرف ورود به سیستم پست الکترونیکی می‌شد، سرعت Hotmail را افزایش دهند.
گزارش منتشر شده در این وبلاگ فرایند ورود به سرویس پست الکترونیکی و دلایل تاخیر در ورود به آن حتی تحت شبکه اینترنتی پهن‌باند را نیز توضیح داده و اعلام کرده است که سیستم جدید Hotmail با انجام پردازش‌های لازم به صورت مجازی این زمان را بسیار کوتاه کرده است.
دیک کراداک، مدیر گروه برنامه‌های Hotmail در این باره گفت: «هدفی که ما در این زمینه دنبال می‌کردیم نزدیک‌تر کردن اطلاعات کاربران به مرورگر اینترنتی است و بر این اساس زمانی که در مرورگر دسترسی به اطلاعات وجود ندارد، بدون آنکه کاربر دچار مشکل شود، اطلاعات در اختیار او قرار خواهد گرفت. ما همچنین در نظر گرفتیم سیستم پست الکترونیکی را با مرورگرهای اینترنتی مدرن از جمله Internet Explorer 9 سازگار کنیم».
طبق این گزارش، سیستم جدیدی که برای سرویس پست الکترونیکی Hotmail در نظر گرفته شده، سرعت این ابزار اینترنتی را نسبت به نسخه قبلی 10 برابر افزایش داده است.

منبع : همکاران سیستم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد