زیپ

آموزش و طراحی وب سایت - بهینه سازی وب سایت -SEO -مشاوره بهینه سازی سایت رایگان-آشنایی با ابزارها و اخبار داغ دنیای فناوری

زیپ

آموزش و طراحی وب سایت - بهینه سازی وب سایت -SEO -مشاوره بهینه سازی سایت رایگان-آشنایی با ابزارها و اخبار داغ دنیای فناوری

آی‌بی‌ام صد ساله همچنان می‌تازد


شرکت آی‌بی‌ام گزارش مالی خود در سه ماهه دوم سال 2011 را منتشر کرد. سود این شرکت در این دوره نسبت به زمان مشابه در سال گذشته 8 درصد رشد داشته است. خبرگزاری رویترز با انتشار این خبر افزود: علت اصلی این رشد، وضعیت عالی رایانه‌ها و نرم‌افزارهای آی‌بی‌ام در بازار است.
رهبر جهانی خدمات فناوری اطلاعات، سود خالص سه ماهه‌اش را به 3.66 میلیارد دلار رساند. این در حالی است که آی‌بی‌ام در سال 2010 ،3.39 میلیارد دلار سود خالص داشت.
حجم کسب و کار شرکت نیز با 12 درصد رشد به 26.7 میلیارد دلار رسید. 25.35 میلیارد دلار حداکثر رقمی بود که برای این سه ماهه پیش‌بینی شده بود. استراتژی آی‌بی‌ام درباره رشد 5 درصدی سالیانه میزان درآمد همچنان از طرف شرکت با جدیت پیگیری می‌شود.
درآمدهای بخش نرم‌افزار شرکت نیز در این بازه‌ی زمانی با 17 درصد رشد به 6.2 میلیارد دلار رسید. طبق پیش‌بینی‌های آی‌بی‌ام، انتظار می‌رود تا پایان سال ارزش هر سهم این شرکت حداقل 12.87 دلار رشد داشته باشد .
نماد آی‌بی‌ام در فرابورس در طی این مدت 2 درصد داشت و در بورس نیویورک نیز با 0.14 درصد افزایش روی رقم 175.28 دلار بسته شد.
بر اساس گزارش آی‌بی‌ام، این شرکت سه ماهه منتهی به ماه ژوئن را با نقدینگی 11.8 میلیارد دلار به پایان رساند.

منبع : همکاران سیستم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد