زیپ

آموزش و طراحی وب سایت - بهینه سازی وب سایت -SEO -مشاوره بهینه سازی سایت رایگان-آشنایی با ابزارها و اخبار داغ دنیای فناوری

زیپ

آموزش و طراحی وب سایت - بهینه سازی وب سایت -SEO -مشاوره بهینه سازی سایت رایگان-آشنایی با ابزارها و اخبار داغ دنیای فناوری

اندروید علیه اندروید: تلاش ال جی برای ممنوعیت فروش تبلت سامسونگ

اکنون دیگر وقت آن رسیده بپرسیم آیا هیچ شرکت تکنولوژی مطرحی را می شناسید که در راهروهای دادگاه با سامسونگ دست به یقه نباشد؟ روز جمعه گذشته شرکت LG Display که بخش اعظم سهام آن در اختیار صنایع ال جی الکترونیکز (تولید کننده محصولات اندرویدی) است، اعلام کرد با اقامه دعوا در دادگاه کره جنوبی به دنبال ممنوعیت فروش تبلت گلکسی نوت 10.1 در این کشور است.


این کارخانه تولید کننده پنل های نمایشگر ادعا می کند تبلت سامسونگ سه مورد از پتنت های آنها در زمینه تکنولوژی های صفحه نمایش را نقض کرده است. ال جی دیسپلی همچنین با این کیفر خواست به دنبال دریافت خسارت ۱ میلیارد دلاری از سامسونگ دیسپلی به دلیل نقظ پتنت ها و حضور گلکسی نوت 10.1 در بازار است.

ال جی دیسپلی در بیانیه خود می گوید: «از طریق این دادخواست ال جی دیسپلی به دنبال توقف کامل فروش، تولید و واردات این محصول متخلف سامسونگ است.»

گفته می شود این دادخواست ال جی، پاسخی به شکایت هفته گذشته سامسونگ از این شرکت و طرح ادعای نقض ۷ پتنت LCD سامسونگ توسط شرکت ال جی است. رئیس ال جی دیسپلی گفته بود: «شنیده ایم که سامسونگ دیسپلی آخرین شکواییه اش را به دادگاه داده. بعد از مطالعه اسناد، مقابله به مثلی را ترتیب خواهیم داد.»

منبع : www.narenji.ir

گوگل تیم Sparrow با خدماتش را یکجا خرید!

چندی پیش شرکت گوگل اعلام کرد شرکت کوچک Sparrow را که نرم افزار اختصاصی برای ایمیل ارایه کرده است را خریداری کرده است. نرم افزار Sparrow برای سیستم عامل مک و iOS ارایه شده است . این خبر را  Dom Leca مدیر شرکت با درج آن در صفحه اول سایت خود تایید نموده است و اعلام داشته بزودی وی و تیم پنج نفره آن‌ها به گوگل و تیم Gmail خواهند پیوست.




از میزان مبلغ قرارداد هنوز اطلاعات دقیقی در دست نیست اما امکان دارد ماحصل این معامله عرضه رایگان این نرم افزار ۳ دلاری به کاربران جیمیل باشد و یا اپلیکیشنی مشابه از سوی گوگل اریه گردد.


منبع : آی تی بلاگ