زیپ

آموزش و طراحی وب سایت - بهینه سازی وب سایت -SEO -مشاوره بهینه سازی سایت رایگان-آشنایی با ابزارها و اخبار داغ دنیای فناوری

زیپ

آموزش و طراحی وب سایت - بهینه سازی وب سایت -SEO -مشاوره بهینه سازی سایت رایگان-آشنایی با ابزارها و اخبار داغ دنیای فناوری

اپلیکیشنی برای رهایی از دست تبلیغات ناخواسته

AdBlock Plus نام یک افزونه آشنا برای مرورگرهای اینترنتی است که کاربران بسیاری را از دست تبلیغات ناخواسته رهایی می دهد. اما آیا می‌دانستید که می‌توان از امکانات AdBlock Plus بر روی موبایل و تبلت نیز بهره برد؟

اپلیکیشن این سرویس دوست‌ داشتنی، به شما این امکان را می‌دهد تا هنگام مرور صفحات وب در گجت‌های همراه، چشمان خود را در برابر تبلیغات آزار دهنده و ناخواسته محافظت نمایید. نکته جالب این برنامه این است که علاوه بر صفحات وب، تبلیغات درون برخی از اپلیکیشن‌ها را نیز برای شما حذف می‌کند تا از این طریق امکان لذت بردن بیش از پیش از محیط اپلیکیشن برای شما فراهم گردد.

این اپلیکیشن نیازی به روت کردن دستگاه ندارد، با این وجود اگر دستگاه‌ شما روت شده باشد، کار کردن با این برنامه راحت تر خواهد بود. برای مثال اگر از اندروید نان زنجبیلی استفاده می‌کنید، روت کردن از واجبات به شمار می‌رود، در غیر این صورت باید تنظیمات بسیاری را برای عملکرد صحیح Adblock Plus بر روی دستگاه خود اعمال نمایید.

شاید یکی از دلایلی که سیستم عامل اندروید در حال حاضر اپلیکیشن‌های متعدد رایگانی را در مجموعه خود می‌بیند، به خاطر استفاده از تبلیغات در درون برنامه‌ها باشد. اما اکنون باید دید که آینده این بازار با وجود اپلیکیشن‌هایی مانند AdBlock Plus به کجا کشیده می‌شود. شما می‌توانید این اپلیکیشن را به رایگان از گوگل‌پلی دانلود نمایید.


منبع : نارنجی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد