زیپ

آموزش و طراحی وب سایت - بهینه سازی وب سایت -SEO -مشاوره بهینه سازی سایت رایگان-آشنایی با ابزارها و اخبار داغ دنیای فناوری

زیپ

آموزش و طراحی وب سایت - بهینه سازی وب سایت -SEO -مشاوره بهینه سازی سایت رایگان-آشنایی با ابزارها و اخبار داغ دنیای فناوری

کنترل و مدیریت کامل کافه های اینترنتی

EasyCafeTinaSoft نام شرکتی نرم افزاری از کشور ترکیه است که با تولید نرم افزار EasyCafe به محبوبیت بالایی دست یافته است . EasyCafe محصولی بسیار قدرتمند در زمینه ی مدیریت شبکه های اینترنت و مخصوصا کافه های اینترنتی چه کوچک و چه بزرگ می باشد که امکان کنترل همه جانبه آنها را در همه ی زمینه های مورد نیاز می دهد .

با هم به بررسی ویژگی های کلی این نرم افزار قدرتمند می پردازیم:

Excellent Management of your Internet Cafe From One Point - کنترل فوق العاده مدیریتی کافه ی اینترنتی ما از یک مکان :

این نرم افزار به شما کمک می کند تا بدون داشتن همکار تمامی عملیات مدیریتی , حسابرسی و سرویس گیری از مشتریان را انجام دهید .

Security and Stability - امنیت و ثبات نرم افزار :

به گفته ی سایت سازنده ی نرم افزار این محصل با ثبات ترین و پایدار ترین نرم افزار مدیریتی کافی نت هاست ! از کار افتادن سیستم ها ,Crash شدن آنها و حتی خاموش روشن شدنشان هیچ وقفه ای در کار مدیریتی شما ایجاد نمی کند و توانایی به ادامه فعالیت از آنجایی که بودید را خواهید داشت . امنیت بالای نرم افزار نیز محدودیت های لازم را برای کاربران ایجاد می کند تا نتوانند مشکلاتی برای سیستم ها و Administrator به وجود آورند .

Accounting - ویژگی حسابداری و حسابرسی نرم افزار .

با دادن گزارش های کامل در مورد هر یک از سیستم مقدار استفاده آنها را حساب کرده و مبلغ کارکرد رو فورا اعلام می کند . همچنین قادر به دادن آمار های روزانه و مخصوص نیز می باشد .

Payment Methods - روش های مختلف پرداخت مشتریان .

قدر به تعیین روش های مختلف برای مشتریان گوناگون است برای مثال روش پرداخت بر حسب زمان کارکرد برای مشتریان عادی , پرداخت کلی روزانه و یا پرداخت برای اعضای کافه است .

User Membership - عضویت کاربران .

تعیین اعضای مختلف برای سیستم که خود به خود با وارد کردن نام کربری و رمز عبورشان به مقدار استفادشان از  حساب و یا اانتی که باز کرده اند کم می شود  ! بدین ترتیب هیچ نیازی به صندوق دار نخواهد بود .

Cafeteria Module - بخش کافه تریا :

بلی شما قادر به تعیین لیست سرویس های مختلفی نوشیدنی و خوراکی که در کافی نت خود ارائه می دهید می باشید و کاربران با مشاهده لیست آنها در بخش مخصوص در نرم افزار ,‌به آسانی قادر به سفارش آنها از طریق سیستم خود هستند ! شما نیز در سرور خود فورا آگاه شده و سرویس مورد نظر را به مشتری می رسانید .

Multiple Cashiers - تعیین چندین صندوق دار .

Restrictions - قرار دادن محدودیت های گوناگون در سیستم .

و .......

تمامی جزییات در مورد این نرم افزار ....

EasyCafe را میتوانید از اینجا :

 دانلود کنید نسخه ی 2.2.14 را با حجم حدود 11 مگابایت

 Translate To English

کرک نسخه ی 2.2.14 نرم افزار :
http://www.crackserver.com/pages_cracks/TinaSoft.EasyCafe.v2.2.14.Keygen.Only-UCF.ZIP.htm

                                                                          منبع  www.3line.tk
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد