زیپ

آموزش و طراحی وب سایت - بهینه سازی وب سایت -SEO -مشاوره بهینه سازی سایت رایگان-آشنایی با ابزارها و اخبار داغ دنیای فناوری

زیپ

آموزش و طراحی وب سایت - بهینه سازی وب سایت -SEO -مشاوره بهینه سازی سایت رایگان-آشنایی با ابزارها و اخبار داغ دنیای فناوری

XPersian

  فارسی ساز ویندوز XPersian اولین برنامه فارسی ساز ویندوز XP با این گستردگی است و متون زیادی از ویندوز را بصورت فارسی در اختیار شما قرار می دهد. این برنامه کاملا با انواع فارسی ساز های دیگر تفاوت دارد و هیچگونه مشکلی برای ویندوز به وجود نخواهد آورد .تغییراتی که این برنامه در متون ویندوز بوجود می آورد بصورت موقتی است و هیچگونه تغییری در سیستم عامل توسط این برنامه صورت نمی گیرد.

XPpersian

لینک دانلود برنامه در ادامه متن ...



ویژگی های برنامه : 

مهمترین مزیت این برنامه این است که شما در هر لحظه یک ویندوز دو زبانه دارید.به عبارت دیگر در صورتی که برنامه در حال اجرا باشد متن ها فارسی خواهد شد و در صورت خروج از برنامه (یا توقف آن) محیط ویندوز به حالت اول یعنی انگلیسی باز خواهد گشت. 

این برنامه در حالت شروع در حدود  800 کیلوبایت از حافظه RAM را اشغال می کند و کارکرد CPU آن در بیشتر اوقات صفر است. برای مقایسه می توانید از برنامه Task Manager ویندوز استفاده کنید.

این برنامه تاریخ روزانه را روی دسکتاپ بدون مزاحمت نمایش میدهد و حتی شما می توانید مکان این فرم را تغییر دهید. برای انجام تنظیمات مربوط به آن، میتوانید روی متن تاریخ کلیک کنید.

این برنامه دارای قابلیت به روز رسانی از اینترنت می باشد.تعدادی از متن های ترجمه نشده که از قلم افتاده اند را میتوانید دانلود کرده و مقدار بیشتری از ویندوز را فارسی کنید.

همچنین شما می توانید این برنامه را طوری تنظیم کنید که هنگام بالا آمدن ویندوز خودبه خود اجرا شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد