زیپ

آموزش و طراحی وب سایت - بهینه سازی وب سایت -SEO -مشاوره بهینه سازی سایت رایگان-آشنایی با ابزارها و اخبار داغ دنیای فناوری

زیپ

آموزش و طراحی وب سایت - بهینه سازی وب سایت -SEO -مشاوره بهینه سازی سایت رایگان-آشنایی با ابزارها و اخبار داغ دنیای فناوری

سایت مجانی مایکروسافت و ویندوز موبایل !

مایکروسافت سایت مجانی هدیه می دهد!

مایکروسافت، بزرگترین شرکت نرم افزاری جهان، برای نمای توانایی های خود در عرصه تجارت الکترونیک وب سایت اینترنتی رایگان را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.
مایکروسافت، با تاسیس پایگاه اینترنتی به آدرس Offic.microsoft.com اقدام به ارائه سه نوع سرویس در سه سطح رایگان، نیمه رایگان و پولی کرده است.
بنابراین گزارش این سرویس ها بسته به نوع بسته درخواستی به کاربران عرضه می شود. هر یک از بسته ها شامل یک دامنه اینترنتی، طراح وب و چند آدرس الکترونیک است.
کاربران شرکت ها و سازمان های بزرگ می تواند با خریداری بسته های 2 و 3، تعداد دامنه های اینترنتی و همچنین پست الکترونیک دلخواه خود را افزایش دهند. یادآور می شود؛ هم اکنون این سرویس در اختیار کاربران آمریکایی قرارگرفته و در آینده در اختیار کاربران دیگر کشورها قرار می گیرد.

------------------------------------------------------------------------------------------

ویندوز موبایل ایمن نیست!

محققان مسائل امنیتی به تازگی از وجود یک نقص امنیتی خطرناک در سیستم عامل ویندوز موبایل که در تلفن های همراه به کار گرفته می شود، خبر داده اند.
حفره موجود در این سیستم عامل به گونه ای است به هکرها امکان می دهد به هنگام ارسال MMS توسط کاربران عملکرد گوشی وی را دچار اختلال کنند! اولین بار محققی به نام Collin Mulliner شش ماه پیش حفره یاد شده را کشف کرد و نتایج تحقیقات خود در این مورد را هفته گذشته در کنگره Chaos Communication در برلین افشا کرد.
به گفته وی این اشکال مربوط به پروتکل SMIL (Synchronized Multimedia Integration Language) در پیام های MMS است و با سوء استفاده از آن می توان بدافزارهایی را به MMS ها الصاق نمود و به گوشی ها آسیب وارد کرد. بررسی ها نشان داده که تاکنون از این طریق به دو گوشی هوشمند IPAQ 6315 و i-mate PDA2k آسیب وارد آمده است. البته موارد منجر به آسیب جدی بسیار محدود بوده است.
شرکت مایکروسافت سازنده ویندوز موبایل هنوز در این زمینه واکنشی از خود نشان نداده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد