زیپ

آموزش و طراحی وب سایت - بهینه سازی وب سایت -SEO -مشاوره بهینه سازی سایت رایگان-آشنایی با ابزارها و اخبار داغ دنیای فناوری

زیپ

آموزش و طراحی وب سایت - بهینه سازی وب سایت -SEO -مشاوره بهینه سازی سایت رایگان-آشنایی با ابزارها و اخبار داغ دنیای فناوری

پیدا شدن رقیبی جدی برای یوتیوب

مایکل ایسنر مدیر کل سابق شرکت انیمیشن سازی والت دیزنی یک پایگاه بزرگ تلویزیون اینترنتی را در رقابت با یوتیوب براه انداخته است که شامل صد هزار کلیپ ویدیویی و تلویزیونی ارسالی از سوی کاربران آماتور و حرفه ای است.
به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس ، این پایگاه تلویزیون اینترنتی حاوی کلیپ های ویدیویی و تلویزیونی بسیار باکیفیت تری نسبت به یوتیوب است و احتمال می رود در مدت زمانی بسیار کوتاه به رقیبی بسیار جدی برای این پایگاه تبدیل شود.
این پایگاه اینترنتی که مبتنی بر کلیپ های ویدیویی و تلویزیونی است و وئوه نام دارد پس از یکسال و نیم تلاش و تست علائق و سلایق کاربران اینترنتی رسما راه اندازی شد.
مایکل ایسنر از زمان راه اندازی پایگاه اینترنتی یوتیوب وعده داده بود که با یک پایگاه اینترنتی قوی تر و مجهز تر وارد این عرصه شود و ویدیو کلیپ های شهروندان روزنامه نگار ، حرفه ای ها و کاربران آماتور را با کیفیتی بسیار بالاتر از یوتیوب به همه عرضه کند.
بازار پایگاه های اینترنتی مبتنی بر ارسال ویدیو کلیپ های کابران اینترنتی از سراسر جهان داغ شده و این خطروجود دارد که رونق این پایگاه ها سبب از بین رفتن حریم خصوصی افراد و ضعیف شدن قانون حمایت از حقوق معنوی افراد شود.
مایکل ایسنر که از او به عنوان طراح و بنیانگذار این پایگاه اینترنتی نام می برند سالها مدیر عامل کمپانی فیلم سازی و انیمیشن سازی والت دیزنی بوده است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد