زیپ

آموزش و طراحی وب سایت - بهینه سازی وب سایت -SEO -مشاوره بهینه سازی سایت رایگان-آشنایی با ابزارها و اخبار داغ دنیای فناوری

زیپ

آموزش و طراحی وب سایت - بهینه سازی وب سایت -SEO -مشاوره بهینه سازی سایت رایگان-آشنایی با ابزارها و اخبار داغ دنیای فناوری

سونی به جنگ زمان می رود

به گزارش بخش خبر تراشه از ایتنا، کارشناسان شرکت سونی پس از انجام یک بررسی جدید دریافتند که افزایش اقبال عمومی به تلویزیون‌های باکیفیت(HD TV) و کاهش قیمت بازی‌های کامپیوتری باعث شده تا فروش کنسول بازی PlayStation 3 در دنیا افزایش پیدا کند.

محققان بر این باورند که شرکت سونی با تمام موفقیت‌های خود نمی‌تواند از دو شرکت مایکروسافت و نینتندو پیشی بگیرد.
این در حالی است که حمایت‌های سونی از تولیدکنندگان بازی‌های کامپیوتری نیز نمی‌تواند برای همیشه ادامه پیدا کند.

به طور کلی باید گفت که سونی و دیگر شرکت‌های تولیدکننده کنسول‌های بازی در زمینه تولید سخت‌افزار ضرر کرده‌اند و تنها از بخش نرم‌افزار کسب درآمد می‌کنند.

به عقیده محققان، تنها راه پیروزی در این عرصه ساخت کنسول‌های جدید با توانمندی‌های فراوان و حمایت از تولیدکنندگان بازی‌های کامپیوتری برای ساخت نرم‌افزارهای جدید این کنسول‌ها است.

هیروشی کامید(Hiroshi Kamide) یکی از محققان مرکز تحقیقاتی KBC Securities که بیش از 30 میلیارد دلار از بازی‌های کامپیوتری موجود در بازار را تحت پوشش خود قرار داده است در این باره گفت: «اکنون زمانی فرا رسیده که سونی باید با زمان مقابله کند. این شرکت مجبور است که هر چه سریع‌تر تعداد کاربران خود را افزایش دهد، در غیر این صورت شرکت‌های نرم‌افزاری از او حمایت نخواهند کرد.»
www.tarashe.com
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد